Fundacja - Otwarte Drzwi
NIP 9671455086 Regon 521842320 KRS 0000968536
ul. Średnia 6A; 85-506 Bydgoszcz

Kontakt

 +48 530 766 005

  rejestracja@dobrapsychoterapia.pl

ul. Średnia 6A
    85-086 Bydgoszcz

Odwiedź nas

Nasza oferta:

Terapia indywidualna

Terapia dla par

Terapia uzależnień

Terapia dzieci i młodzieży

Terapia dla rodzin 

Terapia grupowa

 

REGULMIN ŚWIADCZENIA USŁUG POPRZEZ SERWIS REJESTRACJI 
NA STRONIE WWW.DOBRAPSYCHOTERAPIA.PL

 

 

§1. Postanowienia ogólne

1. Definicje:

Usługodawca – Fundacja Pomocy Uchodźcom – Otwarte Drzwi, mieszcząca się pod adresem: ul. Średnia 6A; 85-506 Bydgoszczy, NIP 9671455086, Regon 521842320, KRS0000968536. 

Serwis rejestracji – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: dobrapsychoterapia.pl

Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę

Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która dokonała rezerwacji terminu u Specjalisty za pomocą serwisu Bookero

Rejestracja – proces rezerwacji terminu u Specjalisty

Specjalista - osoba świadcząca pomoc w zakresie psychoterapii, terapii uzależnień, doradztwa psychologicznego

Konto – wpis w bazie danych serwisu Bookero dotyczący Użytkowników

Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron

 

§2. Zasady regulaminu

1. Usługodawca świadczy między innymi następujące Usługi:

– udostępnia wyszukiwarkę terminów do Specjalistów

– umożliwia rezerwację terminu u Specjalistów

2. Dostęp do systemu rezerwacji jest bezpłatny

3. Rezerwacja terminu u Specjalisty wymaga podania Imienia, Nazwiska, numeru telefonu, adres e-mail

4. Zarezerwowanie wizyty u Specjalisty wymaga zapoznania się przez Użytkownika z Polityką Prywatności udostępnioną na stronie ponichtera-psycholog.com. Dokonanie rezerwacji u Specjalisty stanowi zgodę Użytkownika na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika oraz udostępnienia tych danych wybranemu Specjaliście.

5. Usługodawca zapewnia Użytkownikom dostęp do własnych danych osobowych oraz umożliwia ich poprawianie i uzupełnianie po skontaktowaniu się z Usługodawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej kierowanej na: poradniazoe@gmail.com

6. Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu Bookero oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jego funkcjonowaniem.

  1. Rezerwacja wizyty u Specjalisty za pośrednictwem serwisu Bookero wymaga płatności natychmiastowej (przelewem online, blikiem, kartą, gotówką).

8. Użytkownik może anulować rezerwację bezpłatnie, nie później niż 24 godziny przed umówioną wizytą, wysyłając informację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : poradniazoe@gmail.com Użytkownikowi przysługuje wtedy zwrot płatności lub wyznaczenie nowego terminu wizyty- zgodnie z decyzją Użytkownika.

9. W przypadku opłacenia rezerwacji Użytkownik oświadcza, że jeżeli opłacona wizyta nie została anulowana w wymaganym terminie, nie odbędzie się o wyznaczonej porze z powodu nieobecności Użytkownika lub z powodu problemów technicznych po stronie Użytkownika (np. brak zalogowania o wyznaczonej porze, brak dostępu do internetu) – Użytkownikowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za wizytę.

10. Umawiając wizyty online Użytkownik oraz Usługodawca zobowiązują się do korzystania ze sprzętu video/ audio. Sprzęt ma umożliwiać dobrą jakość połączenia. Użytkownik deklaruje, że posiada odpowiednie urządzenia, oprogramowanie oraz łącze internetowe, które umożliwia mu skorzystanie z usługi.

11. Użytkownik akceptuje fakt, że wizyty umówione przez Bookero mogą się w wyjątkowych sytuacjach nie odbyć z przyczyn losowych. W takich przypadkach Specjalista skontaktuje się z Użytkownikiem i ustali inny termin spotkania.

12. Użytkownik ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji Usług. Zgłoszenie reklamacyjne należy składać w formie elektronicznej na adres: poradniazoe@gmail.com Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Użytkownika oraz przedmiot reklamacji. Usługodawca dokona oceny zgłoszenia reklamacyjnego w ciągu 14 dni od dnia jego wpłynięcia.

13. Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: poradniazoe@gmail.com

14. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.